FAQ

FAQ (Veelgestelde vragen)

ALGEMENE VRAGEN


Kan ik ook mijn bestelling afhalen?
Afhalen is mogelijk, echter alleen op afspraak. Je kunt bij je bestelling kiezen voor de optie afhalen en je bestelling alvast betalen. Wij sturen je een mailtje zodra je bestelling voor je klaarligt en wanneer je erom kunt komen. Wij werken niet met vaste afhaaltijden.

Hoe kan ik jullie bereiken ?
De snelste manier is om via de mail (tav [email protected]) je vraag te stellen. Wij streven ernaar binnen 24 uur de e-mail te beantwoorden. Telefonisch zijn we tijdens kantooruren te bereiken op 06-.

BEZORGEN EN BESTELLEN

Wat zijn de kosten voor de bezorging ?
De verzendkosten voor bezorging binnen Nederland bedraagt 3,95 euro, ongeacht het aantal artikelen dat je bestelt, per bestelling. Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten 9,95 euro. Bij bestellingen van meer dan 75 euro nemen wij de verzendkosten voor onze rekening (binnen Nederland).

Is mijn bestelling goed doorgekomen ?
Zodra je in het bestelmenu op "definitief bestellen" klikt krijg je via de mail je orderbevestiging. Indien je deze niet hebt ontvangen is je bestelling niet goed doorgekomen bij ons. Neem dan zsm contact met ons op (via [email protected]).

Hoee weet ik of mijn betaling is gelukt ?
Indien wij je betaling hebben ontvangen ontvang je een betaalbevestiging zodat je weet dat je bestelling in behandeling is bij ons.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden ?
Meestal dezelfde werkdag doch uiterlijk binnen 2 werkdagen (na ontvangst betaling) zullen wij je bestelling aanbieden bij PostNL alwaar zij voor de verzending zorg zullen dragen. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging met Track & Trace code via de e-mail. Indien je Track & Trace code een 4SGEEL nr heeft is je bestelling met brievenbuspost verzonden en niet traceerbaar, de ervaring leert dat het in nagenoeg alle gevallen de volgende werkdag wordt afgeleverd binnen Nederland en België, je hoeft voor een brievenbuspost zending ook niet thuis te zijn.

Ik wil iets retourneren, kan/mag dat ?
Ja hoor artikelen mogen geruild en/of geretourneerd worden. Dit kun je eenvoudig aanvragen op onze website via My Account. Indien je nog geen account had aangemaakt kun je dat alsnog doen dan zal je bestelling gekoppeld worden indien je met hetzelfde e-mailadres je account aanmaakt. 

Kijk hier voor meer info betreft verzenden en retourneren.

 

Postadres

 

 

Nederland

E-mailadres: [email protected]

 

Tel.: 0640094088

KvK: 75577062

Banknr. :

BTW-nr.:

 

 

Neem contact op
* Verplichte velden